Friday 11 January 2013

sudah aturan hidup.Nak tak nak, aku terpaksa.!smile :)

slm syg buat reader sekalian,

Agak2 bila baca jer tajuk entry aku nie apa yg dah bermain diminda kalian? Har..bagi yang dah dapat tangkap tu tahniah lah. :P

Actually, nak gtaw..malam nie malam terakhir aku di Kolej Zaba.Kolej dimana aku menginap, berteduh dari panas mentari,dari hujan,ribut n taufan segalanya. Selama 3semester. Haish! apa plak sebut taufan2 nie..mintak jauh... :)

Okey..terfikir jugak.Betul ke tak tindakan aku dengan meninggalkan kolej nie demi rakan.                                            Cerita nyer begini.---------> Aku berjaya dapat kolej utk sem depan. Aku dah tersangat bahagia!tak terkata.. Tapi kebahagian aku diragut bila melihat rakan sebilik aku A.k.a rumit aku xdapat duk kolej utk sem depan. Kebahagiaan aku bertukar dengan sekelip mata jadi sedih.ye!sedih sebab pertama..aku bakal berpisah dengan dia.pas satu..satu member kamcing aku di usir dari kolej nie! Dan kedua... Aku dah xde kawan rapat lagi serapatnya hubungan aku dengan dia.Aku akan pegi kelas sorang2.. Aku akan trun cafe utk beli mknn sorg2..Sedih kan korang?

Har....jadi itulah alasan knp aku buat keputusan utk get out dari kolej nie!!!walaupun kehidupan aku akan berbeza sem depan..dan aku sendiri masih dilema bagaimanakah hidup yang akan aku harungi sem depan.baikkah?burukkah?Hanya Allah jer yang tahu..memang benarlah kan..?kita hanya mampu meracang,tapi yang menentukan ialah Dia..so, aku dah tak nak fikir dah benda nie.keputusan dah pun aku buat. Dan aku percaya, semua yang berlaku nie memang dah ditakdirkan. Sudah aturan hidup aku.!

Buat sahabat aku hana n mizah..lepas nie dah xboleh nk gedik2 lagi ngn anda!pasti saat-saat kita yang gila2 tu akan terkunci menjadi kenangan yang pastinya kekal abadi <3

mohon kalian doakan kejayaan aku ye..semoga aku baik2 saja n hepy2 walau dimana pun aku berada.hihi^^



                                                                                                                             
                                                                                                                                     

No comments:

Post a Comment