Thursday 4 October 2012

AHHH...Aku DEMAM!!Tolong!..Help ME!!

                                     Asalamualaikum...
                                     
                                       Hai Readers...
                                                    Aku demam!!T.T~
                                                    Kesian tak kat aku nie??
                                                    Hehe...

Masuk hari nie dah 3hari aku demam. sakit kepala yang menyerang aku semakin hari semakin kuat berdenyut.!arghh..aku mmg xtahan.tapi ap boley buat..a.k.u TAK s.u.k.a pegi spital!!aku anti dgn tempat tuhh.... cepatla pulih wahai sakit kepala.ap yang lebih merisaukan pinggang sbelah kiri aku pun sakit.korang taw x penyakit ap kalau pinggang sbelah kiri sakit?? aku ad gak try search dekat en.goggle nk taw ap sebabnye.. yang penting bukan apendix.sebab kalau apendix dekat pinggang kanan.aku sakit pinggang sebelah kiri.

pape pun mintak jauh ngn semua penyakit.... aku xnak..!!!Nak pangjangkan story ada lah sorg mamat ney terlalu amik berat pasal aku..sampai member aku plak jadi mangsa.Yela..slalu jer msg member aku tuk tnya kesihatan aku.tambah plak hari ney aku ponteng kelas..aku mmg btol2 dh xtahan sgt pagi tadi.sakit kepala yg trlampau!(mesty korang ckp padan muka kan sbb anti sgt ngn spital)
  
Tapi aku ckup hargai ngn sikap caring dia.!kehadiran dia dlm hidup aku sedikit sebanyak mcm pengganti arwah abah yg dulu sebagai tempat mgadu. Sepanjang 6 taun aku knl dia..dia mmg lelaki yang TERBAIK!! Aku beruntung sbb diberi peluang tuk bertemu dgn dia.~nak taw x sape mamat tu??hihi...^^
Terima kasih byk2 atas keperihatian awk yer..

Oh sakit..cepatla dikau sembuh..Esaimen pun begitu banyak menanti untuk disentuh dan dibelai.!Doakan aku cepat sembuh yer kengkawan.:))







TAdaa...eh?knp tutup muka plak?























1 comment:

  1. alololo cian ek cik qaseh demam ye..
    cepat sembuh :)

    ReplyDelete