Monday 3 December 2012

SayA sAYAnG S.A.H.A.B.A.T sa YA .!!!

Bismilahirrahmanirrahim...

                                   Reader sihat?
                                   Lama xupdate entry baru.!
                                   Almaklum lah..bz cket.!hehe
                                   Hari nie qaseh nk update ttg kawan2 qaseh..
                                   nak taw apa sebabnya?
                                   sebab rindu la...Guys.! sy rindu korang sgt.! <3


sekali bersahabat selamanya sahabat.sampai tibanya akhirat sehingga syurga


Rasa-rasa korang dh bpe lama kita xjumpa?  X seronok ronok mcm dulu? agak-agak dh bpe bulan? huhu
Yela..aku rindu nk hangout ngan anda semua. Nak mention x?Ok..
                                  Cik Chinta Anita
                                  Cik Siti Salma
                                  Cik Diyana Samli
                                  Cik Bella zietiey
                                  Cik Atiq..

Walaupun duk kat sini a.k.a UPSI aku tetap igt korang. sekali kita bersahabat selamanya kita tetap bersahabat taw.! Sekarang nie terlalu susah kita nak jumpa or nak dapat member yang satu kepala ngan kita. btol x? susah lagi nak dapat kawan baik.! Korang setuju x? if not aku baling korang kot tingkap.! haha.. xde r.. xsanggup den nk wat cam gtu.. i LOVE you nita, suzie, diyana,bella n atiq.!
still igt time nie?rumah siapa nie?n maaf pada diyana n bella..anda tiada.!

korang.. aku xde la friendly sgt kan. tp aku suka berkawan. sape yang xkenal aku dengan betul-betul.. diorang xkan taw mcm mn prangai aku. Btw,  aku baik kan korang? hihihi...pape pun.. aku sgt bersyukur dapat berkawan ngan korang semua.Hidup kita jadi indah kan..?? mana lebih indah dengan pakwe korang masing2? kalau aku indah lagi dengan korang semua.! kita jadik diri kita yang sebenar.. law ngn pakwe.. cover2 cket kan..hehe..tol x?

Aku rindu nak lepak2 ngn korang..kita slalu lepak katner??Kfc?Mcd?haha..wateva la kat mana pun..yang penting setiap kali hagout akan tercipta satu kenangan antara kita.right?

Saya sayang kawan-kawan saya...

hei kamu, yang merasakan sy adlh sahabat kamu,
saya sayang pada kamu
saya ingin bersahabat dengan kamu
di dunia sampai akhirat

sudikah kamu menjadi sahabat saya?
maka genggamlah tangan saya
sy akan pastikan genggaman ini tidak akan terbuka
sehingga waktu ALLAH menentukan

HOPE jalinan ukhwah kita kekal hingga ke akhir hayat
SAYANG KORANG!




Speechless!hanya mampu kata:

Thanks for being my friends:)








2 comments: